sobota, 2 sierpnia 2014

Lipiec: 6 piosenek, które nie chciały mi wyjść z głowy w ostatnim czasie.

Każdy ma swoje ulubione piosenki oraz takie, które nie chcą wyjść z jego głowy. W moim przypadku często jest tak, że te które wpadną mi w ucho po pewnym czasie stają się moimi ulubionymi. A jeśli masz podobny gust muzyczny do mojego to zapewne znajdziesz tu coś dla siebie.





(kolejność przypadkowa)

Coma- La mala education


Linkin Park- Across The Line 


Kings of Leon- Sex on Fire



Kings of Leon- Use Somebody



Coma- Na pół



System of a Down- B.Y.O.B


***
Znasz któryś z tych kawałków? Lubisz? A może Twój gust muzyczny jest zupełnie inny? Daj znać co o tym sądzisz:)

 Aby być na bieżąco polub fanpage Amarantowych Okularów na Facebook'u.
Ruszył też mój Instagram, więc jeśli są chętni to zapraszam.

 Aha! Przypominam, że na moim blogu trwa rozdanie, więc jeśli masz ochotę na fajny i markowy balsam do ciała, kultowy tusz do rzęs i czerwony błyszczyk to wbijaj tutaj!

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam słuchać Kings of Leon! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz polecić mi jakieś ich kawałki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio siedzą w głowie same głupkowate piosenki i nie mogę się ich pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to czasami jest, że usłyszymy gdzieś jakąś melodię w reklamie, o której nie chcemy pamiętać i zostaje. Jednak ja u chciałam pokazać bardziej wartościowe piosenki

      Usuń
  4. Lubię te dwie piosenki Kings of Leon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lubisz jeszcze jakieś inne?

      Usuń
    2. Znam całą płytkę i jeszcze "Aha Shake Heartbreak", "Beceuse of the time" i "Youth & Young Manhood" :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga! Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego proszę zostaw po sobie ślad. Pozdrawiam, Paulajna.