piątek, 29 sierpnia 2014

Kolorwy sierpień: róż i biel

Nie mogę wyjść z szoku jak ten czas zapierdziela... Dopiero co przygotowywałam dla Was post wprowadzający do mojego fotowyzwania, a tu dziś ostatni piątek sierpnia i ostatni duet kolorowych kolaży. Przyznam szczerze, że bardzo podobało mi się przygotowanie tych postów i czytanie Waszych komentarzy, w których typujecie który kolor wygrywa:) Zdecydowanie muszę zrobić sobie kolejne wyzwanie tego typu:) Ale wróćmy do właściwego tematu. Dzisiaj czas na róż i biel:) Przyznam się Wam, że czekałam na ten ostatni piątek, bo zdjęcia w tych kolorach podobają mi się najbardziej:) Kliknij "Czytaj dalej", aby poznać wyniki mojej pracy.









Który kolor podoba Ci się bardziej?

***
Aby być na bieżąco polub fanpage Amarantowych Okularów na Facebook'u.
Ruszył też mój Instagram, więc jeśli są chętni to zapraszam.

 Aha! Przypominam, że na moim blogu trwa rozdanie, więc jeśli masz ochotę na fajny i markowy balsam do ciała, kultowy tusz do rzęs i czerwony błyszczyk to wbijaj tutaj!

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedzenie bloga! Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego proszę zostaw po sobie ślad. Pozdrawiam, Paulajna.