piątek, 1 sierpnia 2014

Foto wyzwanie: Kolorowy sierpień

Hej:)

To już drugi post dzisiaj, ale ten będzie takim małym postem informacyjnym. Szukałam ostatnio jakiegoś fajnego wyzwania blogowego na sierpień. Najlepiej czegoś związanego z fotografią, jednak nie znalazłam nic ciekawego. Jakie wymyśliłam rozwiązanie? Sama dla siebie stworzę takie wyzwanie. Oczywiście jeśli masz ochotę przyłączyć się do mnie to nie widzę przeszkód:)
Potraktujcie ten wpis jak taki dodatek blogowy, ogłoszenie informacyjne, żeby każdy wiedział po co takie wpisy pojawiają się co piątek.




Na czym to polega?

W każdy piątek sierpnia począwszy od dnia 8 sierpnia na blogu będą się pojawiały dwa kolaże zdjęć z określonym powyżej kolorem przewodnim. Proste prawda? Wszystkie niezbędne informacje znajdują się na plakacie.


Po co to robię?

Po prostu dzięki temu mam zamiar nieco podszkolić się w fotografii, aby robić Wam lepsze zdjęcia. Mój warsztat fotograficzny nie należy do najlepszych, a nie ma lepszego sposobu by to go ulepszyć jak codzienne ćwiczenia:) Poza tym będę mogła opublikować trochę zdjęć, których normalnie bym tu nie publikowała. Ja lubię zdjęcia, a Ty?

Do zobaczenia za tydzień:)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam :)
    chętnie będę obserwować, a może się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ostatnio problem z systematycznością, więc nie wiem czy się przyłączę, ale z chęcią pooglądam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, pomyślę nad wzięciem udziału :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga! Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego proszę zostaw po sobie ślad. Pozdrawiam, Paulajna.