środa, 3 września 2014

Sierpień: 6 piosenek, które nie chciały mi wyjść z głowy w ostatnim czasie

Kolejna porcja muzycznych inspiracji, czyli kilka piosenek, które nie chciały wyjść mi z głowy w sierpniu. Lipcowa odsłona całkiem Wam się spodobała i okazało się, że mamy podobny gust muzyczny. Wiem, że niektóre piosenki to żadna nowość (jedna z nich na przykład jest w moim wieku!), jednak celem tej serii postów nie jest prezentowanie nowości, a utworów, które wpadły mi w ucho (nawet jeśli już wcześniej je znałam). Kliknij "Czytaj dalej", aby sprawdzić które piosenki nie chciały wyjść mi z głowy:)




 (kolejność przypadkowa)

Mando Diao- Dance With Somebody


Seether- Weak



Linkin Park- Guilty All The Same



Nirvana- Smells like Teen Spirits




Katy Perry- Thinking of You



Slash feat. Myles Kennedy- World od Fire

Brak linku do yt, ponieważ uważam teledysk za zbyt mocny. Zawiera on treści, których nie chce przedstawiać na blogu. Pomimo tego piosenka jest genialna i chyba najbardziej ze wszystkich wpadła mi w ucho:)

***
Znasz któryś z tych kawałków? Lubisz? A może Twój gust muzyczny jest zupełnie inny? Daj znać co o tym sądzisz:)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie bloga! Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego proszę zostaw po sobie ślad. Pozdrawiam, Paulajna.