czwartek, 4 września 2014

Liebster Blog Award

Cześć Kochani!


Dzisiaj będzie nieco nietypowy wpis, ponieważ zostałam nominowana do zabawy o nazwie "Liebster Blog Award". Sprawczynią całego zamieszania jest Aggie eN. Dziś tj. 16 września otrzymałam kolejną nominację od Syndi z Włosove Love. Chyba nie muszę Wam mówić jak bardzo się cieszę i jak wielki zaszczyt jest to dla mnie. Amarantowe Okulary to nowy blog i tym bardziej cieszę się, że ktoś wyróżnił moją pracę. Jeśli nie wiesz o co chodzi to zapraszam Cię do dalszej części tego posta. Wystarczy kliknąć "Czytaj dalej".








O co w tym chodzi?

 Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Ja natomiast nominowałam te blogi, które uznaje za bardzo dobre. W hołdzie za dobrze wykonaną pracę. Liczę, że każdy odpowie na moją nominację.

Pytania i odpowiedzi:
od  Aggie eN
Najbardziej i....    

Sporo rzeczy kupiłam w swoim życiu, więc ciężko jest wybrać ten najbardziej udany. Na pewno cały sprzęt elektroniczny, moja TT, samodzielnie skomponowana paletka cieni z Inglota, 2 pary butów Mel by Melissa, trampki z Converse i ogólnie wszelcy ulubieńcy z tego bloga:)

....najmniej udany zakup? 

Takich zakupów również było sporo, ale na szczęście mniej niż tych najbardziej udanych. Słabym zakupem były wszystkie rzeczy z posta o bublach.

Ulubiony kolor, i pierwsze z nim skojarzenie? 

Oczywiście amarantowy. Kojarzy mi się z blogiem i Wami:)

Nie wyjdziesz z domu bez...? 

Mojego smartphona. Może to banalne, ale daje mi możliwość normalnego funkcjonowania poza domem:)

Ile czasu dziennie spędzasz w sieci? 

Czasem wcale, czasem dużo za dużo. Zależy od dnia. 

Co najbardziej lubisz w blogowaniu? 

Kontakt z czytelnikiem, pierwsze komentarze, wyszukiwanie tematów, które mogą Was zainteresować. 

Kogo najbardziej podziwiasz i za co?

Na pewno moją Mamę, za wszystko co przeszła wychowując trójkę dzieci.

Fast food czy zdrowa żywność? 

Jedno i drugie. Najważniejszy jest zdrowy rozsądek.

Najlepszy sposób na poprawę humoru to...? 

Rock w głośnikach, czekoladowe cokolwiek do zjedzenia i Narzeczony obok.

Nocny marek czy ranny ptaszek? 

Ani jedno, ani drugie. Potrafię się dostosować, ponieważ moja praca tego wymaga. 

Wymarzona podróż - gdzie się wybierzesz?

Najchętniej dookoła świata. Ale gdybym miała wybierać to do USA.



Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
 
O nie! Jak mogłaś zadać mi takie pytanie. To trudne! Ale spróbuję coś odpowiedzieć. Lubię praktycznie każdy kolor, który jest nieco inny niż te najbardziej klasyczne. Lubię kiedy nie potrafię opisać dokładnie jego odcienia. Ale jeśli mam wybrać jeden typ to nie będę zbyt oryginalna. Wybieram czerwień.
 
Co koniecznie musisz zrobić przed snem?
 
Jeszcze raz sprawdzić wszystkie media społecznościowe i skrzynki mailowe oraz oczywiście komentarze na blogu. Odwiedzam toaletę i wtulam się do Tomka.
 
3. Gdybyś mogła uratować tylko jedną osobę na Ziemi, kogo byś wybrała?
 
Kolejne okropne pytanie, ale tak byłby to mój Tomek. 
 
4. Najlepsza książka, jaką przeczytałaś to..?
 
Znów nie wybiorę jednej. Swego czasu duże wrażenie zrobiły na mnie "Dzieci z Bullerbyn", potem cała seria o Harrym Potterze. Bardzo podobała mi się także "Czerwona Maska" Grahama Mastertona. Ogólnie jestem bardzo zauroczona twórczością tego autora. Aktualnie czytam "Gwiazd naszych wina" i po raz kolejny uważam ją za bardzo dobrą książkę. Może to zabrzmi dziwnie, ale w LO podobał mi się podręcznik od Biologii część o człowieku.
 
5. Jaki kosmetyk odgrywa najważniejszą rolę w Twoim makijażu?
 
Uwielbiam eyeliner, tusz do rzęs, kredkę do brwi i podkład. Znów nie wybrałam jednego... Ale to właśnie te rzeczy są dla mnie najważniejsze.
 
6. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki?
 
Za dużo:)
 
7. Ile jesteś w stanie wydać na jeden kosmetyk?
 
To zależy na jaki kosmetyk:) Na przykład na podkład nie wydaję więcej niż 60 złotych (a najchętniej do 40). Tusze do rzęs wystarczają mi te do 20zł. Mój ulubiony eyeliner kosztuje mniej niż 8 złotych. Lakiery to dyszka. Chyba, że mam wielką ochotę na jakiś Rimmel Salon Pro i nie mogę doczekać się promocji. 
 
8. Możesz pochwalić się jakimiś osiągnięciami? ;) Np. dobrze zdana matura, wygranie konkursu literackiego, awans w pracy itd.
 
Mogę, ale są to takie rzeczy, które chcę zostawić dla siebie. No dobra... Wspomnę tylko, że w czasach szkolnych (kiedy się w to bawiłam) wygrałam kilka konkursów plastycznych. Sama nie wiem czemu. Dalej nie widzę talentu, który widział we mnie mój nauczyciel plastyki.
 
9. Najlepsze imię dla chłopca i dziewczynki?
 
Jeśli miałby to być moje dzieci to chłopca nazwałabym Hubert, a dziewczynkę Kornelia (albo Małgosia- po mojej mamie). Póki co moje zdanie nie pokrywa się ze zdaniem Tomka. Ale mamy jeszcze dużo czasu na to.
 
10. Dlaczego wybrałaś akurat taką tematykę swojego bloga?
 
Po prostu piszę o tym co mnie interesuje!
 
11. Kojarzyłaś mój blog przed tym jak Cię nominowałam? ;)
 
No jasne! Poznałam Cię po tym jak zaczęłaś mnie odwiedzać.

Teraz ja nominuję:

www.goodtotry.pl, www.onlytheoriginalstyle.blogspot.com, www.tiki-tiki-kosmetyki.blogspot.com, www.juststayclassy.pl, www.infallible.pl, www.kosmetyczneremedium.blogspot.com, www.desire25.blogspot.com, www.avida-dolars.blogspot.com, www. we-all-love-make-up.blogspot.com, www.gosiamysz.blogspot.com, www.my-new-passion.blogspot.com.

I oto moje pytania:

1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2. Co sprawia Ci największą radość w tworzeniu bloga?
3. Co sprawia Ci największą trudność w tworzeniu bloga?
4. Wolisz lakiery do paznokci czy produkty koloryzujące do ust i dlaczego?
5. Jakiej fryzury nigdy nie zrobiłabyś na swojej głowie?
6. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk wszech-czasów? Wybierz jeden i uzasadnij.
7. Jaki był Twój pierwszy kosmetyk kolorowy, po który sięgnęłaś?
8. Twój jeden, ulubiony trik na poprawę urody.
9. Jakie państwa chciałabyś zwiedzić?
10. Jeden przedmiot, bez którego nie mogłabyś żyć to?
11. Za co najbardziej doceniasz swoich Czytelników?

***

Jeśli zainteresowały Cię moje odpowiedzi to zapraszam Cię do mojego drugiego bloga, w którym kiedyś powstał inny post z zabawy Liebster Blog Award.




15 komentarzy:

  1. U mnie już obserwatorów ponad 1000, więc nie można powiedzieć że blog o małej liczbie obserwatorów, TAG już wykonywałam kilka razy, ale postaram się odpowiedzieć i na Twoją nominację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ja nie wybieralam pod względem liczby obserwatorow, poniewaz nie znam za wiele mlodych blogow. dostajesz nominacje za dobra robote

      Usuń
  2. Też kiedys to miałam :) Wychodzisz na rozsądna osobą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :) Widzę, że co najmniej 4 osoby wśród osób, które nominowałaś to Łodzianki ;] Same dobre blogi ;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też mam ponad 1000 obserwatorów, więc raczej nie powinnam być nominowana, ale dzięki;p

      Usuń
    2. Nie ma za co, lokalny patriotyzm górą! Tak jak wspomniałam nominowałam blogerki, które odwaliły na prawdę dobrą robotę. Nie znam zbyt wiele młodych blogów, więc stąd moja decyzja:)

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację :* Postaram się na nią odpowiedzieć w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuję za nominacje i na pewno w najbliższym czasie odpowiem na pytania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominacje :)
    Post tworzy się w wersjach roboczych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację :) Ostatnio mam straszny zastój w pisaniu notek, więc chętnie odpowiem na TAG :)
    Też jesteś z Łodzi? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam Twoje odpowiedzi. Jeszcze jestem z Łodzi:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga! Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego proszę zostaw po sobie ślad. Pozdrawiam, Paulajna.