czwartek, 11 września 2014

Haul wrześniowy

 Planowałam dla Was na dziś zupełnie inny post, który pisałam od wczoraj, a dziś rano miałam skończyć. Jednak przypadkowo usunęłam tekst, a blogger zdążył to zapisać. No cóż, może uda mi się go napisać jeszcze raz na jutro. Zobaczymy. Tak czy siak dzisiaj w zastępstwie przychodzi pierwszy haul wrześniowy. Dobrze, że go zobaczycie zanim wszystkie rzeczy rozejdą się po domu. Jeśli zainteresował Cię ten temat to kliknij "Czytaj dalej", aby sprawdzić co kupiłam i dlaczego.






Dove Go fresh o zapachu granatu i werbeny cytynowej

Żele z Dove są moimi ulubieńcami wszechczasów. Czasem robię skoki w bok, ale zawsze tak czy siak wracam do Gołąbka. Lubię je za wydajność, kremową konsystencję i to jak nawilżają moją skórę. Nie pamiętam czy miałam już tą wersję zapachową... Ale podoba mi się.

Rival de Loop, Hydro Tagescreme

Pokończyły mi się, wszelkie miniaturki kremów z różnych pudełek subskrypcyjnych, więc szukałam jakiegoś lekkiego kremu nawilżającego, który będzie idealny pod makijaż. Ten jak na razie sprawdza się dobrze, a kosztował coś około 8 złotych.




W Superpharmie jest promocja -40%  (-45% z ich kartą) na marki Maybelline i L'Oreal. Skusiłam się na podkład Maybeline Better Skin w kolorze 010 Ivory oraz na korektor Maybelline Afinitone.


Golden Rose, Color Expert w kolorach 68, 8, 4.

Znalazłam je w drogerii Marysieńka za uwaga niecałe 4 złote! Po prostu bajeczne kolory. Takich w swojej kolekcji jeszcze nie miałam. Z tej serii mam jeszcze odcienie 18 i 21. Nie chcę wygłaszać jeszcze swojej opinii, bo za mało je przetestowałam, ale chyba nie jestem za bardzo zadowolona z ich jakości.


Essence, pro white glow

Jest to lakier (odżywka), którego zadaniem jest rozjaśnić płytkę paznokcia i nadać jej różowy kolor przy jednoczesnym wybieleniu końcówki paznokcia. No, nie powiem... Jestem bardzo ciekawa. Opinie na wizażu są bardzo dobre. Także zachwalało go kilka vlogerek z yt. Sprawdzę i dam Wam znać:D


Woski z Yankee Candle

Paliłam kilka wosków z tej marki rok temu późną jesienią. Były fajne, robiły miłą atmosferę w domu. Jednak nie oczarowały mnie tak, aby używać ich na stałe. Ostatnio dowiedziałam się, że otworzyli sklep z między innymi produktami YC u mnie w Łodzi. Pojechałam, bo skusiła mnie promocja- duża świeczka za 79 zł. Czaiłam się na Soft Blanked, ale nie było tego zapachu w formie dużej świeczki. Może i dobrze. Nie wiem czy jestem gotowa wydać tyle pieniędzy na świeczkę. Jednak kupiłam kilka wosków;)


*** 

I to już tyle. Daj mi znać czy używałaś któregoś z tych produktów. Jestem szczególnie ciekawa czy któraś z Was używała tego cuda z Essence oraz jakie macie zdanie o lakierach z Golden Rose. Wyraź swoją opinię w komentarzu. Będzie mi bardzo miło! I pamiętaj, że na większość komentarzy Wam odpisuję, dlatego warto tutaj wracać.

14 komentarzy:

  1. świetne woski ,bardzo je lubie i zawsze jak mam okazję to je kupuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery z GR jednak nadal szukam swojego lakierowego ideału (zważywszy na wykonywaną pracę, co drugi dzień muszę malować paznokcie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, skąd ja to znam:) Próbowałaś Rimmela salon pro?

      Usuń
  3. Te lakiery z Golden Rose mnie ciekawią, tzn. ta seria :) Oglądałam dzisiaj je w drogerii, ale nie znalazłam żadnego ciekawego koloru dla siebie (były tylko nudziaki i róże) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak już kupisz to daj znać co o nich myślisz, bo ja mam mieszane uczucia.

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tej różowej odżywki. Napisz o niej co nieco jak już przetestujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, coś o niej napiszę. Jednak takie testy zajmują mi nieco czasu.

      Usuń
  6. podobnie jak Ty uwielbiam żele Dove i po każdej przygodzie grzecznie do nich wracam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy. Ciekawa jestem tych lakierów z GR.

    Pozdrawiam i obserwuję.
    Ps. Akurat udało mi się być setną obserwatorką! Bardzo mi miło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również jest bardzo miło:D Mam nadzieję, że będzie Ci się tu podobać.

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie bloga! Każda opinia jest dla mnie ważna, dlatego proszę zostaw po sobie ślad. Pozdrawiam, Paulajna.